fredag 20. september 2013

Bazaren- en liten perle i Lyngdal

Bazaren er en interiørbutikk midt i hjerte av Lyngdal.. 
De åpnet dørene sine for første gang i 2006..   
Kan vel si jeg har vært fast kunde siden den gang..
For en butikk, for et utvalg, for en service. #Elsk#..
 Kan med hånda på hjerte si at jeg aldri har forlatt butikken uten en pose. 
Mannen vet godt hva som venter nå vi ferierer i sørlandsbyen.
Hmm.. Kanskje derfor han vil at vi skal på biltur Nordover #smil# .....
Men haha det han ikke vet er at jeg oppdaget noe nytt i går..
Til min glede og mannens frustrasjon.. 
De har åpnet nettbutikk. wiiiii....  Hvorfor har ikke jeg sett det før??!!
Hvorfor har ingen fortalt meg det??!!..#smil#    
 Helt ærlig så er jeg super heldig.. 
En mer  tålmodig mann i interiør butikk skal du lete lenge etter.. For å ikke snakke om mine 4 små.. ved flere anledninger har de stått fint ved døren til fineste Bazaren for at mamma`en skal få se( les shoppe ) litt #smil#..
Har fått låne litt bilder av Bazaren. Takk til dere :).. 



 
Se så mye fint.. Ja,takk en av hver sier jeg bare #smil#
 









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar